RIDER SCENICZNY - Manufaktura Piosenki Harcerskiej WARTAKI

Idź do spisu treści

Menu główne:

RIDER SCENICZNY

INPUTLIST:
A1 - Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
A2 - Gitara elektro-akustyczna dwunastostrunowa
Di-box + przewód do instrumentu (gitara z pickupem aktywnym duży jack, ew. system bezprzewodowy do gitar)
B1 - Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
B2 - Gitara akustyczna
Di-box + przewód do instrumentu (gitara z pickupem aktywnym duży jack), ew. system bezprzewodowy do gitar)
1. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
2. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
3. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
4. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
5. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
6. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
7. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
8. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
9. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
10. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
11. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
12. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
13. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
14. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
15. Wokal
mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
16. Klawisz1 L
Di-box + przewód do instrumentu
17. Klawisz1 R
Di-box + przewód do instrumentu
18. Klawisz2 L
Di-box + przewód do instrumentu
19. Klawisz2 R
Di-box + przewód do instrumentu
20. Gitara elektryczna + piec
mikrofon dynamiczny (SM57 lub zbliżony) + statyw (piec bez wyjścia pre-amp)
21. Bas + piec
Di-box + przewód do pieca (lub konfiguracja instrument do Di-boxa, przewód z Di-boxa do pieca) piec z wyjściem pre-amp XLR lub mikrofon dynamiczny (SM57 lub zbliżony)
22. Percussion (conga) mikrofon dynamiczny + statyw lub mikrofon perkusyjny z klipsem
23. Percussion (conga) mikrofon dynamiczny + statyw+ statyw lub mikrofon perkusyjny z klipsem
24. Percussion (bongosy) mikrofon dynamiczny + statyw lub mikrofon perkusyjny z klipsem
25. Percussion (bongosy) mikrofon dynamiczny + statyw+ statyw lub mikrofon perkusyjny z klipsem
26. Cayon - Mikrofon do stopy (perkusyjny) + statyw
27. Sampler perkusyjny L - Di-box + przewód do instrumentu, wejście Jack
28. Sampler perkusyjny R - Di-box + przewód do instrumentu, wejście Jack
29. Percussion L (cowbell, tamboo) mikrofon pojemnościowy + statyw
30. Percussion R (cowbell, tamboo) mikrofon pojemnościowy + statyw
31. Keyboard
Klawisz1 L Di-box + przewód do instrumentu
32. Flet
mikrofon do fletu - zasilanie: Phantom
33. Skrzypce
mikrofon do instrumentów smyczkowych - zasilanie: Phantom
34. Saksofon Tenorowy
mikrofon do instrumentów dętych - zasilanie: Phantom
35. Saksofon Altowy mikrofon do instrumentów dętych - zasilanie: Phantom


UWAGI:
1. Mikrofony nr A1, B1 to mikrofony konferansjerskie.
2. Gitara nr A2 to akustyk dwunastostrunowy z aktywną przystawką i dużym jackiem. Preferuję di-boxa, ze względu na „przemieszczalność
gitarzysty, można użyć kompresji.
3. Gitara nr B2 to akustyk z aktywną przystawką i du
żym jackiem. Preferuję di-boxa, ze względu na „przemieszczalnośćgitarzysty, można użyć
4. Mikrofony nr 1-15 wokalowe - takie same (np. BETA lub SM 58). Zalecana kompresja na ka
żdym kanale, absolutne minimum to kompresja na grupie wokali.
5. Gitara nr 20 to elektryk. Trzeba zastosować mikrofon do pieca (np.SM57) + 5. krótki statyw. Zalecana kompresja.
6. Bas nr 19
można podłączyćprzez di-box (duży jack z pre-amp w piecu lub instrument w di-box i wyjście z di-box w piec) albo mikrofon do pieca (np.SM57) +krótki statyw. Konieczna kompresja.
7. Omikrofonowanie do instrumentów perkusyjnych to zazwyczaj zestaw mikrofonów do perkusji z klipsami na instrumenty 2x. bongosy nie mają możliwości zastosowanie klipsów, więc tutaj konieczne statywy dynamiki L+R + 2x mikrofony pojemnościowe ze statywami (shaker, chimes, crash, tamboo, cowbell, roar, cabasa).
Dopuszczalne inne konfiguracje.
8. Kanały 32-35 to również stanowiska instrumentów dętych i smyczkowych (skrzypce, flet, saksofon)
zalecane dodatkowe mikrofony dla instrumentów dętych i smyczkowych - zasilanie: phantom
9. Jeśli chodzi o monitory to absolutne minimum stanowią dwa tory
na pierwszym dwa monitory dla wokali, na drugim jeden monitor dla sekcji instrumentalnej.
10. Peryferia wedle uznania. Dynamika
minimum kompresja na grupę̨ wokali i bas. Eff reverb, delay szczególnie wokal, percussion, instrumenty dętę. Inserty główne EQ, kompresja i/lub limiting, EQ również̇ na tory monitorowe.
11. Zasilanie (230V) na scenie dla:
3 szt. - instrumenty klawiszowe ( 16/17, 18/19, 31)
1 szt. - piec gitarowy (20)
1 szt. - piec basowy (21)
1 szt.
sampler perkusyjny (27/28)

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt:
Jacek Adamczyk
kom: 501244211 E-mail : j.adamczyk@interia.pl

 
 
 
 
 
 
 

RIDER

OPIS

 
 
 
 
 
 
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego