Menu główne:
INPUTLIST:
A1 -
A2 -
B1 -
B2 -
1. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
2. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
3. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
4. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
5. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
6. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
7. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
8. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
9. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
10. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
11. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
12. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
13. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
14. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
15. Wokal – mikrofon dynamiczny (BETA58, SM58 lub zbliżony) + statyw
16. Klawisz1 L – Di-
17. Klawisz1 R
18. Klawisz2 L
19. Klawisz2 R
20. Gitara elektryczna + piec
21. Bas + piec
22. Percussion (conga) mikrofon dynamiczny + statyw lub mikrofon perkusyjny z klipsem
23. Percussion (conga) mikrofon dynamiczny + statyw+ statyw lub mikrofon perkusyjny z klipsem
24. Percussion (bongosy) mikrofon dynamiczny + statyw lub mikrofon perkusyjny z klipsem
25. Percussion (bongosy) mikrofon dynamiczny + statyw+ statyw lub mikrofon perkusyjny z klipsem
26. Cayon -
27. Sampler perkusyjny L -
28. Sampler perkusyjny R -
29. Percussion L (cowbell, tamboo) mikrofon pojemnościowy + statyw
30. Percussion R (cowbell, tamboo) mikrofon pojemnościowy + statyw
31. Keyboard
32. Flet
33. Skrzypce
34. Saksofon Tenorowy
UWAGI:
1. Mikrofony nr A1, B1 to mikrofony konferansjerskie.
2. Gitara nr A2 to akustyk dwunastostrunowy z aktywną przystawką i dużym jackiem. Preferuję di-
3. Gitara nr B2 to akustyk z aktywną przystawką i dużym jackiem. Preferuję di-
4. Mikrofony nr 1-
5. Gitara nr 20 to elektryk. Trzeba zastosować mikrofon do pieca (np.SM57) + 5. krótki statyw. Zalecana kompresja.
6. Bas nr 19 – można podłączyćprzez di-
7. Omikrofonowanie do instrumentów perkusyjnych to zazwyczaj zestaw mikrofonów do perkusji z klipsami na instrumenty 2x. bongosy nie mają możliwości zastosowanie klipsów, więc tutaj konieczne statywy dynamiki L+R + 2x mikrofony pojemnościowe ze statywami (shaker, chimes, crash, tamboo, cowbell, roar, cabasa).
Dopuszczalne inne konfiguracje.
8. Kanały 32-
9. Jeśli chodzi o monitory to absolutne minimum stanowią dwa tory
10. Peryferia wedle uznania. Dynamika – minimum kompresja na grupę̨ wokali i bas. Eff – reverb, delay – szczególnie wokal, percussion, instrumenty dętę. Inserty główne – EQ, kompresja i/lub limiting, EQ również̇ na tory monitorowe.
11. Zasilanie (230V) na scenie dla:
3 szt. -
1 szt. -
1 szt. -
1 szt.
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt:
Jacek Adamczyk
kom: 501244211 E-
RIDER
OPIS